* Rastegar

Rastegar ft. nordman - livet som en värsting
Heeeelskön låt :)

nu är jag hemma ifrån Gävle. OOh vad det svider
Jag vill tillbaka !
Hur mkt skit det än händer i skutskär så vill jag vara där.
Där känner jag mig hemma :)

hänt massor de senaste dagarna, chockad ..
Usch usch usch
Men ingenting jag kan ta upp här.
JÄÄÄVLA IDIOTER.

Imorgon är det skola iaf, Visst det ska ju bli kul ..
Första dagen, Sen är det bara ork
I juli ville jag tillbaka till skolan, men nu skulle jag göra vad som helst för att få slippa
Men men, jag ska sköta mig :)
Duktig flicka

Har låten på repeat, HAHA
Kommer sjunga på den ett par veckor nu, serru
Inte ens likt honom, men bra ändå
Lär bli uttjatad redan innan den kommit ut på singel :)

Jaaaaaag tycker om dig,


snart orkar jag inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0