*

Nu har jag duschat och ska snart göra mig iordning för att åka till Mikael.
Jag borde äta någonting också, har blivit lite dålig på det tyvärr
Måste bara berätta att jag längat något så otroligt till den 12 april
Då kommer Nordman och spelar på Casa.
Och samtidigt så följer Lina med, och kanske Simon
Så det blir nog hur kul som helst :)
Blir nog så att Lina sover hos mig, och jag har ju fått mamma till att lova att hon ska bjuda på frukost åt hela bandet. Eller ja åtminstone Håkan.



Är bara tvungen att tipsa om den här sidan

http://www.zylber.com/?ref=37381

Snygga och  billiga smycken/väskor/skärp och solglasögon
Dom har mycket lägre priser än vad det är i butikerna
+ att frakten inte kostar någonting :)

Så bli medlemmar och kolla in allt :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0