Åh, herregud

Ja, det började med att Oscar och Linus kom hit, drack lite och sen kom Sofia och peter också
så åkte vi iväg.  Blev fulla och roade oss med att spela labyrint, svårt när man inte var nykter!
Sen fick vi för oss eller ja Linus fick för sig att vi skulle åka till Skövde, Men jag protesterade och ville att vi skulle åka till Borås istället.  Så det slutade med att vi hamnade i Vara.
Frågade vakterna på kronan om baren var öppen, men tyvärr så vi åkte iväg igen.
Åkte och kissade och sen hem till Oscar.
Vi skulle vila lite och åka vidare sen.
Alla 3 låg i sängen och pratade
och råkade somna  !
trångt, obekvämt och varmt.
Sen bjöd Oscars mamma oss på frukost :)
Så åkte vi en massa omvägar överallt och hamnade tillslut hemma hos mig. så nu sitter jag här
Väldigt sleten och trött.
Så jag ska försöka få Mikael till att vi ska åka och äta middag.
Det fungerar alltidmot baksmälla
Eller så lagar vi något gott och bara gosar ner oss i sängen.



I LÖÖÖV YOOOU



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0