Äh

Skulle åkt till trollhättan idag, men eftersom jag har ont i halsen så struntade jag i det,
Jani och Matti är här, båda är sjuka.
Det blir ändå jag som får cykla till apoteket sen ^^
Ska hem till Jani medans visningen är här iaf. typ mellan 4-7 eller något sådant
Aja, vi har fått ett första bud iaf 950 000
Köp. kan ingen bjuda 2 miljoner så jag kan köpa lite skor ?

Jag vill inte bli sjuk nu ! På lördag ska jag vara frisk.
Annars får jag låtsas, men jag har hört att det inte är så bra att sjunga och skrika när man har ont i halsen? 
Åhååå, nu ska jag gosa ner mig i soffan och tycka synd om mig själv.
Lite om Matti också.  Han förtjänar att bli "tyckasyndom"




Kommentarer
Postat av: Frida ..

aha okey :) ne lite segt att bo i lägenhet så. får tjöta på mikael att ni flyttar tsm ;D

2008-04-08 @ 16:25:54
URL: http://piify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0