Donkan.

Lägeheten var ganska fin, men jag vet inte om vi köper den.
Hela huset lutade :P  haha
När vi varit på visningen åkte vi till elake måns och åt en varsin baguette.
Sen till scorett och jag tvingade min låtsaspappa att köpa ett par skor.
Men när ett par skor, som ser helt okej ut är nedsatt till 50 kronor från 599 så slår man väl till?
Nöjd blev han iaf. Blev inga skor för mig, fast jag hade lätt kunnat köpa allihop.
Sen åkte vi runt och kollade lite, hämtade Bella och drog till trollhättan.
Marcus envisades med att gå in på damernas toa för att herrtoan luktade bajs.
vilka blickar han fick från damen där inne :) 
Haha

Så var vi där en stund, åkte till donkan och sen hem.

Trevlig dag har det varit iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0