...

Jag har absolut ingenting att göra egentligen :) 
Pillat lite med bloggen idag igen, ändrat bakgrundsbild "tapet"
Och så har jag bytt header. Vet inte om jag gillar den här bättre, men jag kan ju byta när jag tröttnar
Det är tråkigt väder ute och denna dagen har tillbringats inomhus, mycket tråkigt
Jag älskar snö, men nu vill jag verkligen bara ha sommar.
Kan ju bero på att jag köpt ungefär 5 par sommarskor som jag inte kunna använda än.
Mycket smart,  men har jag tur så blir det snart riktig vår :)
Jag vill ha maj och Juni, alltid bästa vädret då
om det nu inte blir en typisk svensk sommar.
regn, regn och åter regn
Jag har bestämt att sommaren 08 ska bli bästa sommaren ever!
good look ..

Idag blir det ingenting vettigt gjort, när jag letat upp laddaren åt filip så ska jag nog träna
Ja tänk er, jag ska träna :D
Sen ringer väl Mikael snart och informerar mig om när han tänker komma hem så att jag kan åka till honom.
Muusigt


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-04-02 @ 16:51:31
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0