Godmorgon sverige

Ja, jag sov ju hos Mikael inatt.
Kollade lite på andra avenyn men vi tröttnade när det bara laggade hela tiden.
Sen kunde inte jag sova, så medans Mikael sov så kollade jag på alla avsnitt och kröp sedan ner under täcket med honom.
Sen så på morgonen åt jag lite frukost och diskuterade dieter och bantning med frun i huset : )
Haha, vi har ganska lika tankar om saker och ting.
Sen kom mamma och hämtade mig, åkte till affären och köpte massa sallad, gurka och så vidare.
Ska göra tonfisksallad sen :D  glömde köpa tonfisk bara men det får jag göra sedan.
Gott blir det nog iaf.
Imorgon tror jag det blir en tripp till trollhättan, hälsa på bror och sådär.
Blir tyvärr alldeles för sällan.
Bara för att mina bröder är dumma och flyttar ifrån mig :(
men flyttar vi till lidköping så kommer jag iaf närmare än bror :)
Mig kommer man inte undan så lätt !  :D

6 dagar kvar nu, sen blir det kalas :D   ÅHÅÅÅ
LINA KOM NU ISTÄLLET ! jefla syster.

Drömde en dröm häromnatten.
Telefonen ringde, och så var det du.
Jag kände igen rösten, men du ville inte erkänna.
Men vi pratade, och jag frågade hur du mår.
Jag vill verkligen. Men det lär väl aldrig hända.
Jag saknar dig, jag fick inte ens säga hej då.
Jag har ingen aning om var du finns, vart du bor eller om du ens finns kvar i Sverige.
Jag borde inte ens vilja veta. Men jag vill.
Endast Lina som förstår det här.
Vi saknar dig. 




Kommentarer
Postat av: Frida ..

vart skall ni flytta istället ? ;O eftersom ni ska sälja huset ?

2008-04-07 @ 20:05:32
URL: http://piify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0