Hemma

Nu är jag hemma igen, följde ju med Helen och Jani hem för att slippa vara här på visningen.
Jani var sjuk, låg i sängen och tyckte synd om sig själv. Matti är också sjuk så han sov i soffan ganska länge
Så jag och Helen spelade sänka skepp och lagade mat så länge.
Och åkte bort till huset och hämtade grejer.
Sen åkte vi till bilisten för att köpa choklad och flörta lite med gubben för att slippa betala för att man lämnade in en film alldeles för sent :)  Det lyckades.
Jaa, trävlig dag har det varit iaf.
Fast, ja jag är också sjuk. även om den familjen var snäppet sjukare.
Men det är tråkigt att bara ligga hemma ändå.
Men nu är budet uppe på 1 miljon.
Ni behöver inte köpa det längre. Jag tror jag har råd med skor nu.
Fast faktiskt så ska jag bara ha en bokhylla, skrivbord är väl inte fel heller.

Men jag orkar inte skriva så mycket mer. Ska ringa min kära snygglo nu.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0