Herregud

Ja, jag vet inte ens själv.
Har egentligen praktik denna veckan, men eftersom att vår skola är dum så får vi fixa praktikplats själva.
Inte så lätt när alla snabbt blir upptagna och skolan är inte beredd på att betala resan till Gävle och tillbaka.
Så här sitter jag, har pillat lite med bloggen, är inte färdig för jag får det inte riktigt som jag vill.
Sen har jag också varit på calzone och frågat angående praktik nästa vecka.
Jag måste ju ha någonting att göra, men cheferna var inte där så dom bad mig komma tillbaka imorgon eftermiddag eller på torsdag. suck

Jag är ganska dålig på att uppdatera den här bloggen.
Men det får väl bli ändring på det, jag vet jag säger det varje gång.
Ibland har man mer tid och ibland ingen tid alls

Till helgen hoppas jag på fest, får se hur många som är sugna ; )
Fast det är krångligt att ta sig till lekåsa och hem igen. Men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0