Musse

Ja, var allt för slö igår :)
Blir så när man har roligt kvällen innan, Mikael kom och hämtade mig runt 21 tiden.
Åkte iväg till Alingsås och hämtade Thobbe & Josefin.
Sen åkte vi till Musses, så oooooootroligt god mat dom har där :)
Jag åt kycklingsspett och räfflad potatis.  Synd bara att jag inte fick samma sallad som innan : /
Sen körde vi hem Thobbe och josefin och vi åkte hem och sov
Jag var helt slut. Det tar på krafterna att vara bakis :P
Så på morgonen var vi sugna på att göra något, så vi åkte till trollhättan
Gick runt lite i affärer och köpte cdfodral och sen saker på partaj.
hemlishemlis :P  hah
Så körde han hem mig, och så ska jag åka dit snart igen.
Kolla på film eller ngt sådant.
Yep

image53



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0