Orkar inte

Jag är egentligen inte ens sugen på att skriva, eller okej lite kanske :)

Har ju inte skrivit något alls om förra lördagen.
Som sagt så kom ju Nordman och spelade i Nossebro
Håkan var snäll och pratade om mig på scenen :)  haha, jag skämdes
Men skoj var det, och bra sjöng han
Sen fick jag följa med scen-vägen Det var så sjukt mkt folk som tryckte frammåt så det känndes bäst
Gick ut och rökte med Håkan, och min bror följde med
Sen var vi där ett tag, Pratade med håkan, och fixade autograf till kusinen osv
Sen gick vi hem också,    alla bjöd på öl hit och dit så jag blev packad
Tack så mycket, jag minns inte vilka  Linus iaf :) 

Jaa, idag har jag varit massa jättesnäll och hjälpt Mikaels mamma att flytta
följde iof mest med mikael som sällskap i första hand
Men jag bar massa grejer också. in i lastbilen och sen ur
Sen åt vi på donkan också, smakade den nya chicken deluxe
kycklingen bara gled runt där så det blev bara kladdigt att äta.
Sen när vi var klara med allt så tog hon fram presenter :) 
Fick ett par söta örhängen :)  tacktacktack
Köpte massa godis på godisgruvan också, tänkte att det kunde vara bra att ha med på måndag.
Ja just det, på måndag åker jag till stockholm
Men ett par stycken från hr
inte alla, för de flesta är tråkiga såklart
Christin är med iaf :)  det tackar jag för
Annars hade inte jag heller åkt med :P
Kommer hem på tisdag igen, nångång på kvällen.
yey


nu ska jag läsa den där jefla boken, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0