Pfft

Ja, igår var jag hos Sofia, kvällen började med att vi åt lite mat :)
Sedan så kollade vi på tv osv, senare kom Gustav och Alice och kollade på talangjakten med oss.
Åt popcorn, möblerade om och sen var jag tvungen att gå hem. blev lite för sent annars.
På vägen hem ringde några fulla finnar och skulle prata.
-eeh varför ringer ni mig mitt i natten?
- beacuse you have bottom eyes, haha åh jag höll på att kissa på mig av skratt.
För er som inte är engelskkunniga så kan jag informera er om att det heter botton,
Han skulle alltså säga knappögon - nappisilmät, vet inte hur det finska stavas men.
Jag vill inte ha rumpögon.  Sen fortsatte dom prata massor och han tjatade om att han inte kunde glömma mig.
Blaa blaa, sen sa jag att jag ville sova så jag sa hej då och la på
i över 40 minuter pratade jag med stackarna.  och blandade finska, svenska och engelska.
Pratade bara svenska först för att jävlas med dom.

Sen på morgonen kom Jani och väckte mig och tyckte att jag skulle gå upp. vem går upp tio över nio en lördag?
Men snäll som jag är så gjorde jag det.
Drack lite kaffe och gjorde mig  i ordning så åkte vi hem till honom.
Så nu är jag här, har städat och sånt. 
Sen tog vi en paus och gick ut och gick en sväng.
Sen när vi kom in så började han laga mat samtidigt som han spelar guitar hero.
Och jag satte mig här :D 
Men nu ska jag snart fortsätta städa, ringa sofia och fixa iordning.

Yäääs yäääs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0