skinande sol?



Nej, inte än iaf.
Har precis vaknat och satt igång kaffebryggaren, behöver nog lite kaffe idag för att komma igång.
Jag var dum igår och köpte ett spel till min mobil. Och vips så var jag fast och ville inte sova.
Tillslut somnade jag med mobilen i handen.
Idag blir det väl till att plocka ordning lite smått i rummet, det är faktiskt redan rent. det du
Sen klockan 4 kommer det 6 par!!!! hit.  + att några säkert har med sig halva släkten eller ngt.
fyfan, Förhoppningsvis har jag lyckats komma på ett ställe att gömma mig på
Har inte lust att vandra omkring i nossebro bara för att vi har visning.
Ja förresten, har jag sagt att MITT hus är till salu ?
Köp det för helvete och ha mig som inneboende.
För jag vill fakiskt inte flytta. Om jag inte får en egen lägenhet då :)

Men iaf, nu glömmer vi det.

Ikväll blir det lite fest, först till Sofia och dricka vin.
Sen åker vi till Sara, och sen åker jag hem med sofia och peter eller Linus och oscar.
Ajaa, skit samma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0