* / AJ

AJ AJ AJ

Lina kom ju och väckte mig vid 6 som sagt.
Var ute och gick en låååångpromenad sedan och handlade lite tidningar.
Och fyyyhelvete vad arg jag var när jag läste den jävla hänt extra.
Hur fan kan du ens med, du/ni har sjunkit lågt i mina ögon.
Iaf, gick hem. Kollade lite på tv och båda stensomnade
Pappa kom och väckte oss vid 6, så vi plockade fram kräftor och kex
Åt det, och sen började jag må illa
Och sen ont i magen. Och likadant för Lina
Jag ska aldrig mer äta kräftor :(
inga jävla skal/fisk djur överhuvudtaget. blir bara magsjuk.*

JAJA, ska iaf hem imorgon darlings, tror inte det blir ngt vallåkra för mig iår heller.
Jag ska stanna hemma och myyyysa :$ :)



None

Kommentarer
Postat av: matilda

jag har varit sjuk så jag har inte gjort så mycket, vad brukar du göra när du är sjuk?<3

2008-08-13 @ 23:04:26
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: gabriella

vad e det som har hänt????ring min mobil när du ser detta!! puss

2008-08-14 @ 08:23:29
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0