* / Cheescakesglass

Jag är kass på att skriva.

Igår kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde, det var en lugn dag iaf
Jag fick förresten som jag ville, ÖSREGN !
Så jag hoppade ut till vattnet :) Svinkallt var det så det var raka vägen in till en vamt dusch efter.
Idag har det också varit lugnt har så inihelvete ont i ryggen så jag pallar inte göra ngt vettigt
Åkte till Ica maxi iaf, skulle köpa minneskort till kameran, men även om annonsen var i tidningen igår så hade de inte fått in dom än. Sedan så åkte vi hem, pappa gjorde en jättegod gryta och så sen senare hörde jag pappa skrika
JÄÄÄÄÄTELÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ jag vill ha jäääääätelööööööööö, så det var bara att hoppa in i bilen och köpa glass :D
Vart kan jag ha ärvt min impulsiva sida ifrån ?
Han köpte gammaldags vaniljglass med chokladkross, som han sedan blandade med varm hjortronsylt? USCH
Jag köpte ist en burk med cheesecakeglass med kex och jordgubbssylt i :)
Myyyycket godare, Så jag och pappa stirrade äcklat på varandras.

Lina kommer imorgon vid 6-7 tiden, så nu lilla gumman har jag lagt ut nyckeln till dig.
Orkar inte dra ut madrassen så du är välkommen ner i min säng. HAHA
sweeetie

och förresten, GRATTIAS KÄRA MAMMA MARITHA PÅ FÖDELSEDAGEN!
Hon är smart och snygg den människan :)



I HAVE MY PINK SHIT ON :D

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0