* / City

Det blev ju Cityfesten för oss igår iaf.

Skulle egentligen åka in för att se Amanda Jenssen men henne missade vi.
Simon kom iaf och hämtade oss, åkte och hämtade hans bror och kompis.
Sen åkte vi karusell och världens sötaste unge frågade om hon fick hålla oss i handen om hon blev rädd.
Fan, sådär modig var inte jag när jag var liten :/  så hon fick sitta imellan oss, vi åkte såndär karusell som gick typ uppochner
Så hon höll oss i handen men sen blev hon lite räddare när det gick upp och ner och höll fast i sätet istället.
Så frågade vi om det gick bra, NÄÄÄÄE JAG VILL HOPPA AV! men sen fnittrade hon och sa att hon blundade ist
Och så tyckte hon att det kändes som att hon hade en snopp pga sätet. Både jag och Lina fick skrattanfall
Hon kan väl ha varit högst 8 år. Men sen när vi gick av så sa jag att hon var världens modigaste tjej och jag hade aldrig vågat åka om jag var hon så sa hon bara, Jamen det var ju kul :) Och hennes pappa var chockad och frågade, Eh är du säker på att du åka den där?  Jag ska också ha så modiga ungar när jag blir stor. Pfft

Sen shoppade vi, köpte en plånbok, väska och ett piercingsmycke.
Och så mötte vi Johan som kom med bussen, full var han
Gick runt lite till kollade på ngn på scenen men vi hade ingen aning om vem det var.
Och så kom Simon lite senare och hämtade oss.
Åkte hem, halvsov
Så ringde telefonen, SUUUURPRIIIIISE ! det trodde du inte va? HAHAHAHAHA
Haha näääe, sen pratade vi i säkert 2 timmar.
vid 4 tänkte jag lägga mig så vi la på. Men Johan gick hem vid 5 så då gick jag och Lina och la oss
Men så sov vi en timme och telefonen ringde igen. Denna gången var det Maritha som behövde hjälp så Simon kom och hämtade Lina.
Jag sov vidare.

Ikväll ska vi in och kolla på Nordman, blir nog skoj

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0