* / Cleaner

Jao,

Igår var det skola, började halv ett och slutade runt 2.
Sen drog jag hem, och så lagade mat
Jimmy kom och åt och sen gick vi till Kim.
tjötade en stund och drog ut med basketbollen :D
Jag var påväg att vinna stort men så blev Kim ledsen och ville inte förlora mot en tjej så han kastade iväg bollen.
Så jag hamnade ner på noll igen :P haha
Det blev hämd på det sen :)
Sen drog vi hem till honom igen, kollade på film
Kollade färdigt på 21, och sen på cleaner
Psykande film alltså !

Idag började skolan 9 och vi slutade 10 :P
Så jag köpte ett par byxor till mor min och ett linne till mig själv.
Antar att jag kommer snatta byxorna av henne också ^^,
Och nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen städa.
Hoppas dom här hemma drar så att jag kan dansa runt med hög musik med damsugaren :)
Blir suveränt .


sööööööööööööööööööto

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0