* / Cry baby

Påväg till skolan,
trött trött trött
hoppas det blir en kort dag

JAG VILL HA SOOOOL!

Var i skolan igår, bara upprop och sådär.
Så efter en och en halvtimme så fick vi gå hem.
Sen så lagade jag Nicklas och Martin mat. gött
Och så cyklade jag in till stan, så mötte Apell och Kim mig där ute.
Kollade på cry baby, my god så bra :)
Och så kom en annan tjej, som jag tror hette veronika. Jag är kass på namn :)
Sen började vi kolla på mordkommisionen också men drog hem.

Gosch, jag är trötttttttttttttttttttttttttttttttt

None

Kommentarer
Postat av: gabriella

kan inte... ska va med lisa nu på dagen och sen jobbar jag från halv fem till nio..

2008-08-20 @ 09:43:11
URL: http://gabyz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-20 @ 19:53:42
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0