* / Film

Jaooo,

Var på stadt med Bella i fredags. Först var vi hemma hos henne, sminkade oss, drack vin och sjöng singstar :D
Sen gick vi ju till stadt, inget folk från början så vi satt och drack cider och kedjerökte istället ungefär.
Sen började folket komma, och så kom Oscar :)
Dansade lite och sådära sen drog vi hem.
Gick hem till Bella hämtade mina grejer och tog cykeln hem.
yey

På lördagen gick jag upp typ halv 7
Och så åkte jag och mamma iväg
Först till lager,sen till Ullared men hittade inte så mycket grejer men lite köpte jag iaf
Köpte skinnjacka, byxor, typ 3 par leggings, linnen, tröja osv
Sen när jag kom hem så var jag dödstrött
Så ringde Kim, så jag stack dit och då var bella och jimmy redan där.
Kollade på massa filmer, och jag somnade på den 3:e eller ngt
Jag är sjukt trött nu iaf.
GAASCH

Så jag ska gå och lägga mig väldigt tidigt idag iaf


Orkar inte skriva mer, är helt borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0