* / Gå och dö

Ibland blir man förbannad
Och ibland hatar jag dig.

Jag vet att du läser det här så
Nu orkar jag inte ens bry mig, blir så jävla trött.
Jag är en sån med känslor.


Jaja, igår var både jag och Lina så sjukt trötta men ändå inte.
Så vi försökte trötta ut oss med prison break osv
Sen somnade jag i reklamen mellan prison break och darma och greg
Fan jag som ville se det .
Och så vaknade jag vid 9, skulle egentligen gå upp vid 8, men skit samma
Kokade kaffe och deppade en stund, jag deppar när jag är trött
Sen killade jag Lina på armen och tvingade jag henne att gå upp.
Så satt vi ute på altanen en timme och pratade om invandrarpolitik HAHA
Vi kom fram till att det är hur sjukt som helst att människor som faktiskt har hög utbildning som läkare eller liknande inte kan få sådana jobb här i sverige, Näe dom får bli pizzabagare ist. Bara för att de inte kan svenska.
Självklart ska man kunna svenska när man ska jobba med människor.
Men förhelvete, ge dem en kurs då !
Jag känner en trevlig man, han har den högsta utbildningen man kan få i sitt land.
Vad jobbar han med nu då? På en restaurang.
Och han kan fan 7 språk flytande.
Han fick inte jobba med det han kunde bäst. Och faktiskt han KAN svenska.
Vem fan bryr sig om någon bryter lite. Jag får väl inte damp om min läkare bryter på finska tex
Men det är tydligen inte samma sak.

Aja, jag är inte ens intresserad av politik och skit.
Så vi lämnar det här nu :)
Ska snart gå och duscha sen gå till Staffans
Ska ju åka hem vid 4 idag ..
Jag ska sitta på tåget och vara fly förbannad i 4 timmar :D
först för tidningen, och sen för lite till
Det blir skit bra, och så får jag gosa med Bella lite när jag kommer till skövde.

Bella, vi tar det sen ikväll,  ♥ fast då har jag nog glömt bort allt jag ska berätta som vanligt :)

None

Kommentarer
Postat av: jenna

Kärlek,kärlek,kärlek.

Det är just det som Dagens Fråga handlar om idag på min blogg. Medverka gärna med vad DU tycker.

Puss & Kram, Stockholmsjenna

2008-08-14 @ 19:24:03
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: gabriella

hmm vilket vare då? var det de du berätta igår?? Men jaa, gosa har vi allt fått göra lite nu :)

2008-08-16 @ 12:37:03
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0