* / Håkan osv

Jimmöh är störd :) Haha

Igår körde pappsen oss till stan, Och det spöregnade :/
Gick runt lite på stan och så ställde vi oss vid scen istället.
Vi blev förälskade, vet inte vad bandet hette med gud vad kära vi var ;)
Han var snygg, han var bra.
Sen kom alla Linas kusiner och alla andra som skulle kolla på håkan.
Så vi stog där ett bra tag i regnet innan det var fullt med folk.
Vi hade bästa platsen iaf :D Längst fram framför micken.
Jao, och så sjöng vi, eller okej skrek.
Skreksjöng?  Ja, och ont i benen hade vi efteråt
Sen orkade vi inte vänta på Håkan så vi drog till en fest ist
och jag skrattade åt en tjej som snubblade. Men skadeglädje är bästa glädjen.
Sen skulle alla till krogen så vi åkte hem ist.
Lina somnade direkt och jag pratade i telefon.
Det är inte normalt att prata så länge, men trevligt var det :)

Och så vaknade Lina först imorse och frågade, ÄRU VAKEN ? jag bara skakade på huvudet och fortsatte sova.
Hon sov ju iaf hela natten, Och så frågar hon igen ÄRU VAKEN? - nej men snart antar jag.
Så jag gick upp och kokade kaffe.
Sen drack vi kaffe och rökte, doppade tårna i poolen.
Ska nog bada sen ändå, man får ju passa på vafan.
Sen följde jag henne till bussen och gick hem
Så nu sitter jag här. Ska orka ta mig till affären men hela kroppen känns misshandlad.

Lina och Simon kanske kommer hit sen ikväll, spela kort och bara slå på varandra?



None

Kommentarer
Postat av: jenna

nordman är skit bra!

2008-08-10 @ 13:50:53
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0