* / IIIIII

Igår vid elva åkte Albin hem, och Lina kom ca 7 imorse.
Hon ringde iaf, och jag gick upp kokade kaffe och gick och la mig igen.
Hade lagt ut nyckel åt henne så rätt som det var så kom hon in i rummet.
Jag somnade om lika snabbt igen och hon med :)
Sen vaknade vi runt tio, drack kaffet jag hade kokat och rökte.
Sen vaknade pappa också och tyckte att vi skulle börja åka mot sthlm.
Så vi satte oss i bilen, öste på med musik och dansade och sjöng.
Man kan faktiskt dansa sittandes ;P

Så kom vi fram till sthlm till slut, och den där jävla staden är värdelös
Fanns inga skyltar till sjukhuset vi skulle till och det fanns inte med på gps:en heller.
Så vi fick fråga oss runt, och självklart var det där vi gissade.
Vet inte hur många gånger vi sa jäääävla nollåttor den dagen.
Så var vi en timme tidigare så vi gick runt i affärer och kollade så ville jag in i en datoraffär
expert tror jag att det var och så kollade vi på datorer.
Och så sa jag till pappa att han borde ha en ny, och impulsiv som han är så sa han
Vi köper den, men det får gå jävligt fort för vi ska vara hos läkaren strax.
Så vi gick därifrån md en dator :P
Så gick vi till läkaren och efter det så käkade vi taco deluxe :) gott
Men sen tröttnade vi på nollåttorna så vi åkte hem :D
Nu har jag fått installera datorn och flyttat över alla pappas bilder.

Jag är trött och ska gå och lägga mig strax .. 

I want to have someone to hug ... :/

Kommentarer
Postat av: bella

du kan väl få kramas med mig då för fan... janika, seriöst, jag e trött på att alltid få ställa upp som din labbråtta:P

2008-08-04 @ 22:08:49
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0