* / intressant?

Kommer inte skriva något "intressant "
Jag har lärt mig att folk pratar för mycket :P
förresten är N-broare patetiska, nu behöver inte alla ta åt sig men ja.

Idag var det skola, hade Etik så vi diskuterade massa osv
slutade vid 10 eller 11. bra minne?
Gick till Hm och köpte ett linne för 10 spänn :)
Det var trasigt, men det fixade mamma lätt med symaskinen ^^
Men funderar på att ge det till Jeanny, det är mer hennes stil tror jag :)
Jag har shoppat för mycket den här månaden känner jag :)
hela tiden något nytt att ta på mig, men hey jag klagar inte ^^
Ska iväg och köpa massa pärlor men sen räcker det !
okej, dom där byxorna ska jag köpa också. I smyg så att jag inte märker det själv.

Och förresten är det underbart att somna o-ensam :)



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0