*/ Kaffe

Det är svårt att sakna ett ställe där man inte känner någon.

Vaknade tidigt idag, duktig jag känner mig.
ska alldeles strax dricka en kopp kaffe till 3:dje den här morgonen
gå upp och träna lite, jag är biff när jag kommer hem ^^
Sen kanske hoppa i poolen eller så nöjer jag mig med en dusch.
Det är inte bästa vädret här tyvärr :/ Så fort jag kommer försvinner sommaren :(

Sen får vi se om Lina kommer idag eller imorgon.
Blir så jobbigt när de har flyttat ..
De får flytta tillbaka till skutskär helt enkelt

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, borde gå ner till kungshallen och prata med dom om när jag ska jobba osv
Om jag nu tackar ja, det beror helt och hållet på lönen.
Och vet ni vad? Jag är sjukt sugen på att flytta hit (det där sa jag inte högt)
Har alltid velat, och nu är jag singel och behöver inte ta hänsyn till något sånt ;)
Näe, jag ska gå och ragga på grannen nu, hey

Lina Hemlin, Min tvillingsjäl, mitt hjärta, mitt allt!



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0