* / Langos

Pappsen och jag fick ryck och åkte in till stan.
Han ville smaka på all konstig mat så han köpte först en älgwok, typ älgkebab i pitabröd.
Sen köpte vi en varsin langos, gottigt :)
Sen ville han ha mer mat och tyckte jag var konstig som var mätt.
Så jag ställde mig brevid honom och jämförde våra magar, han förstod vad jag menade :)
Hans var mycket större haha
Han insåg sen att han hade ätit för mkt så vi gick runt och kollade
Och så såg vi han Rolf Lassgård och pappa ville knäppa kort, även om han hade sett honom tusen gånger.
Fick honom att låta bli iaf, haha han är ju pinsam.
Åkte till affären och köpte mat och åkte hem.

Fick pengar av honom för att åka in till stan och shoppa ikväll :D
Ska kolla på Amanda Jenssen och sådära
Och träffa Johan ikväll, kääära kääära Johan, massa minnen man har med honom.
Typ hångla hela natten och sen gråta sönder när jag skulle åka hem med tåget dagen efter? HAHA
Länge sen jag träffade honom iaf, så han kommer förbi

Nu ska jag bara vänta på att Lina ska komma, ni förstår hon är den segaste människan i sverige
och då överdriver jag inte. Simon kanske skulle hämta henne och köra henne hit
Jag och Simon har delad vårdnad om henne serru



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0