* / mamma mia

Ehmn ja, jag är dödstrött :P

Igår så cyklade jag iväg till Jimmy, han lagade mat och så åt vi
Sen mötte vi Johan vid basketplanen.
Så klart så åker jag ner på noll när jag kommit till 20 :(
okej, ingen fattar ^^,
Men skit samma, började ösregna så vi fick sätta oss under tak ett tag.
Sen kom Kim och vi spelade ännu mer, gick inget bra för mig alltså.
Sen började regnet och det blev tak iaf.
Sen kom Bella och hon och jimmy stack hem.
Och vi gick vidare mot Kim, men så behövde Johan gå hem så vi köpte chips och potatissallad och gick upp och kollade på film, Söt film var det iaf :D  Med johnny depp ;)

Vaknade 7 imorse men låg kvar till halv 8.
Och kom väl till skolan runt 8 tiden.
Hade bara genomgångar och skit och delade in oss i grupper.
Det blir nog bra.
Satt ute och pratade en stund med 2 i gruppen och sen cyklade hem.
Käkade rostbröd och kände att migränen var påväg
Så det var bara att ta en tablett och lägga sig.
Nu har jag ätit lasagnette och så ska jag kanske iväg på bio sen.
Min kära mor ville se mamma mia, så jag får väl ställa upp :)

Söt

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0