* / SEX

Kollade på sex and the city filmen igår. Den var bra :P

Vet inte vad jag ska göra idag egentligen, jag borde åka in till cityfesten.
Men jag hatar att dom har överpriser på de här jävla bussarna
45 spänn för att åka en och en halv mil. Helvete heller.
Ska se om pappsen kör mig in påväg till jobbet. Så får jag ta bussen hem sen ist.
Palla betala 100 spänn för att åka in till stan. Nej nej

Kanske åka in och shoppa lite? :) höhö

Nääje, nu har jag tråkigt.
Ska ut och rensa poolen och sen kanske bada lite. Har precis fyllt på med extra vatten så det är svinkallt.
Och solen försvinner hela tiden så det är nog ingen idé
Varför ska sommaren försvinna så fort jag kommer?
Jag har ju bara med mig sommarkläder och sommarskor.
Ingenting av det är gjort för regn osv.
Jag kommer fryyyyysa



None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0