*/ skutskär/kungshallen

nu befinner jag mig i skutskär :D

Åkte med tåget från skövde halv tolv och kom fram till Gävle kvart i fyra.
Sen fick jag gå till bussen och ta den hit till Skutskär.
Då hade redan Albin kommit hit så vi åt fiskgratäng och sådära
sen vandrade vi ner till kungshallen.
Henke (bartendern) blandade lite roliga drinkar åt oss.
Jag får inte bestämma själv vad jag ska dricka förstår ni :P haha
Men han är rolig och har ganska bra smak.
En drink blev sjukt god, och då hittade han bara på den :S

Och så slog jag och Berzan vad som saker hela kvällen. Men vissa grejer är bara föööör sjuka.
Han tyckte att jag skulle hångla med en kärring i 10 sekunder. Så skulle jag få gratis drinkar hela kvällen.
SÅ lågt sjunker jag inte :P
Sen tyckte han att jag skulle dansa, var ju inte så jävla svårt :P Så den vann jag.
Men då hade jag tröttnat på drinkar så jag ville bara ha vatten :)
Stannade kvar lite efter stängningsdags. hjälpte till att städa lite grann.
Och sen satt vi och tjötade en stund och sen skjutsade han hem oss.

Fick förresten massage av en tant igår,  HAHA
Är så sjukt på kungshallen blandade åldrar. och då menar jag BLANDADE
mellan 18-60 år haha
Och ungefär varenda tjej är lesbisk
Kom in ungefär 6 lesbikska igår :P
Och det var nästan de enda tjejerna, stackars pojkar.
Jag gillar kungshallen men man känner sig bara patetisk när man dansar där :D
Men ett gott skratt får man iaf.

Kommentarer
Postat av: bella

ne men skriv inte hur mycket du saknar mig då... gör inte de för faaaenn.... .FUCK DIG :(

2008-08-04 @ 08:05:31
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0