Uddevalla och Gävle

Var i uddevalla och badade igår :) Jeanny, Nicklas och Martin var med :)
Badade, solade och bara njööööt. Fick på Martin mina jeansshorts också :P


Jag är så inihelvetes festsugen !!!
har cider men ingen att festa med :/ Det suger att inte känna någon här.
Men imorgon åker jag iaf till Gävle. Kommer väl hem till skutskär vid 4 och då kommer Albin.
Dricka lite cider och öl så kanske vi drar till Kungshallen på kvällen.
Kan nog bli väldans kul :) Vägrar att sova själv i det huset förstår ni
Och pappa kommer hem på söndag och Lina med.
snooorungar!
Ska tillbringa resten av sommaren med far och Lina :) Det kan bara bli underbart :)
Ligga vid poolen och bara njuta av att inte behöva träffa någon.
Lina räknas liksom inte.
Men nu ska jag fortsätta packa, ska bara lura ut Martin på en cigg först.
Får se ifall Oscar kommer sen eller inte. Annars dricker jag upp dom imorgon.
LALA

Tell the girls I´m back in town ;)


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0