* / Planer för dagen?

Jaa, jag sa ju att jag skulle bli duktigare på det här :)

Igår tog jag cykeln till stadt och mötte Bella och Katrin där, cyklade vidare till framnäs
Så gick vi långt åt helvete ut i vattnet för att det är så långgrunt.
Låg där ute en halvtimme och pratade snoppstorlekar och dåligt sex ? haha
Sen gick vi till "stranden" och solade istället.
Sen fick vi för oss att vi var sugna på donkan :) Så vi tog på oss kläderna och cyklade dit istället :)
Åt massa gott och det kändes som att jag skulle rulla därifrån, ett under att jag ens kom upp på cykeln.
Så cyklade vi hem till mig, hämtade saxar och sen till matmagasinet, då drog Katrin hem och Bella köpte hårfärg.
Och sen över till andra sidan stan :P satte i slingorna i Bellas hår och hon klippte mig lite.
Hann gå ut och träffa Mikael under tiden också.
Seeen skulle jag hem vid tolv typ.
Och Jimmy och Bella skulle ut med Gino och så fastnade man på vägen och stog och tjötade med folk.

Vaknade imorse av att Mattias ringde, trodde klockan var 7 eller något :)
Men jag är så snäll så jag svarade ändå, och då kunde jag lika gärna gå upp också.
Berättade om planerna för dagen och han önskade mig lycka till, HAHA
+ att jag är tvungen att ringa och berätta hur det gick också :)
Och han berättade om en flicka han är lite förtjust i, aaw
Tycker det är fint att båda kan berätta för varandra om "nya kärlekar" haha
+ att vi vet att vi kan ringa varandra om vi är ledsna osv :)
Fast hans flicka måste ju ringa mig också har vi kommit fram till :)
För att annars väljer han fel. Pfft

IDAAAAAG, ska jag kanske kanske bada.
Och sen är det hemligt :)
Sen vill jag ut på stadt också, men så går det när man inte känner någon här :P
Bella ska ju till Göteborg :( BAJSUNGE!

None


Kommentarer
Postat av: gaby

ooh he's soooo hot! TRAVIS BARKER 4 LIFE<3

2008-07-25 @ 22:32:39
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0