* / Promenader

Jao,

Lördag: Drog hem till Bella och vi körde singstar på hög volym :P
Lät kasst som fan men skoj var det :)
Fick ont i halsen bara :/   haha
Gick ut på promenad med Gino på natten och sen sov vi
så gott vi kunde iaf, jobbigt med värme !

Söndag: Drog till framnäs och badade.
Var där några timmar och körde med olivolja, helvete det fungerade ju
Så nu är jag brun, lär väl försvinna om några dagar men ändå :)
Sen åkte vi hem till mig och käkade tonfisksallad och så ville mot och risto att vi skulle ut med båten.
Så vi fick offra oss så vi badade ifrån båten sen :)
sjukt skönt i vattnet och sen fick vi sitta och frysa :P
Sen stack vi hem till Bella och sov igen.
men sov knappt ngt ..

Måndag: Gick upp käkade frukost och tog en långpromenad med Gino.
Sen cyklade jag hem och så började jag få huvudvärk
Så jag fick ligga i sängen hela dagen, inte lätt när man svettas ihjäl så fort man går in i rummet.
På kvällen drog jag och Bella ut på promenad igen gick runt och tjötade.
Ville till måndagsklubben men i och med att jag hade huvudvärk hela dagen så hann jag inte till systemet och jag var helt död i kroppen. Det får bli en annan gång helt enkelt.

Tisdag:  Nicklas väckte mig så jag tog en kopp äckligt kaffe och en cigg för att försöka vakna till liv.
Cyklade hem till Bella, hämtade ut Gino och så gick vi en långpromenad idag igen,
Helvete vad jag motionerar nuförtiden :D  följde nicklas till bussen och så gick jag och gino hem igen.
Nu sitter jag här, väntar på att Bella ska sluta jobbet så att jag får BAAAADAAAAA!
ska strax hoppa in i duschen och försöka bli fräshare ;P


Du är en sån jävla bitch ..

Miss you hoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0