* / sjukhus

Jag säger ju att jag är kass.

Igår så träffade jag ju Richard, det var trevligt.
Gick en promenad och satt på en parkbänk och tjötade.
Sen fick vi för oss att åka till läckö, måste man inte turista i den staden man bor i ?
Det var inte så mycket att ha, men vi satt i gräset och pratade.
Sen skulle han hem och jag med.

Sen sent på kvällen gick jag ut och mötte Oscar och Ronny,
Gick promenad och sen träffade vi några killar till och åkte till shell och köpte 3.5:or
+ bilar då, starkölen tog ju slut
Sen åkte vi hem.

Pappa ringde imorse, så det blir ingen resa på tisdag.
Men jag åker på fre,lör eller söndag.
På måndag ska han och jag till stockholm.
lite rädd är jag faktiskt, i smyg
men så antar jag att vi åker till sjukhuset direkt och om vi hinner och om det inte är något så ska jag dra med honom på något. Är det inte pride samtidigt?

Idag kommer troligtvis Oscar, vi ska köpa blommor och tavlor och sådära :)
sen har jag inte så mycket mer vettigt att säga.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0