* / Sorry

Jaaa, jag vet jag är kass på att uppdatera
Bella var snäll och informerade mig om det igår ^^

Jag får väl börja då.
Eftersom att jag har väääldigt dåligt minne så börjar jag från onsdag förra veckan.

Onsdag:
Åkte hem till sanna :) och så var Sofia där med.
började dricka öl och gick hem till Kristian, dansade pratade och sådära
Var mkt trevligt, även om Kristian är dum ;)
Sen gick vi hem till min bror och umgicks med dom lite, Petrus kom en sväng också.

Torsdag:
En lugn dag, var hemma hos Marcus och Jesse tvingade i mig mat.
annars fick inte jag gå hem. Var ute och gick med Rocky också.
verkligen söt :)
Sen fastnade jag hemma hos Marcus ett bra tag och gick hem till sanna och Hajjen sen på kvällen :)

Fredag: Fallens :) Drack lite öl hos Sanna först och sen gick vi vidare hem till Manny
Och fler folk kom och fullare blev vi.
Tog bussen ner till stan och sprang runt lite där.
Ovanligt att jag tappar bort alla? Men det gör inget :)
Hittade Robin, Frida, Oscar Andreas Benn Carl osv osv
Sen hittade jag Alango och Tommy så tommy och hans kompis fick följa mig till bussen

Lördag: Fallens igen, denna gången stannade vi hos Sanna och körde lite jag har aldrig och så
Tog bussen ner till stan där det ösregnade så fort vi kom fram.
Sen lugnade det ner sig och jag och Sanna åkte karusell :D
sjuuukt härligt :) Hittade alango och Philip så var med som en stund.
Seeen fick ahmed köra hem mig för jag tappade bort Sanna och Sofia som vanligt ^^

Söndag: SEEEEEG DAAAAAG. Men på kvällen åkte jag ner till stan, Mötte Jimmy, Jani, Bella,E.G och Gino :)
Gick ner till rixfm grejen och lyssnade på dom.
Och Anders Johansson är så sjuuuuukt snygg ♥ Bara tvungen att säga det.
Vincent är inte så ful han heller ;)
Gino fick pussa på håkan lite.
Så nu finns det med på youtube eftersom att folk är så kändiskåta i detta sverige.'
Sen efter att han spelat på scenen så väntade vi på att alla människor hade försvunnit så att dom fick gulla lite mer :)

http://www.youtube.com/watch?v=fkzOHiFEk9Q

Måndag: Åkte hem

Tisdag: Var ute på långpromenad med Bella och Gino :) <3
Gick hem till henne och snackade massa skit och sådär.

Onsdag: SLAAAAPP DAG.


Imorgon ska jag baaaada, alldeles för länge sen.
Börjar bli dålig på att komma iväg till något vatten nu när jag är gammal kärring.
Skärpning! Ska dit med Bella och Katrin :)




None

Kommentarer
Postat av: bella

haha jaa, och roligt kommer det att bli :) glöminte möta mig vid fotänen mitt emot stadt =) pussigullan <3

2008-07-24 @ 00:34:00
URL: http://gabyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0