* / Fhm

JAA.

Igår blev det Casa.
Först cyklade jag och Frida till ekvallen och kollade på när folk spelade brännboll
Kallt som in i helvete var det också.
Sen så spelade oscar och Andreas lite biljard och så.
Gick vidare hem till Niklas tror jag att det var.
Och satt där och tjötade ett tag.
sen var det dags att cykla in till Nossebro igen.
Det gick lite vingligt men vi lyckades hålla oss ifrån diken.

Hem till Frida och lämnade hennes cykel och så skjutsade vi varandra hem till mig.
Parkerade cykeln där och gick bort till Casa
Träffade massa knasfolk och blev bortgift till Andy och så vidare.
Och jag tar alltid fel på martin och mattias.
Men han lyckades fan inte lura mig :)
Det var Martin,

Suck, idag är jag bara massa seg.
inget bakis bara otroligt seg.
Men så blir det när man har kul :)
Trevligt hade jag iaf!
Men jag förstår inte hur jag kunde missa alla utvikningsbrudar som skulle vara där?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0