* / Krattis Jimmö

Har varken blivit skola igår eller idag.

Igår, skulle jag ringa vårdcentralen och boka tid till läkare.
Men dom tyckte att det räckte med en telefontid idag istället.
suck
Så jag åkte till Lidköping och firade min bror istället.
Åt tårta som vi hade bakat :)
massa söt var det :) formad som deras hund Gino :)
Sen så gjorde jag inget mer vettigt förutom att sova.
Och idag, vaknade jag klockan 1!!!
Jag drömde massa konstigt och det var väl för spännande för att vakna.
Ja, läkaren skulle ju ändå ringa mellan 1 och 2 så det var ju lite tur iaf :)

åker nog till mannen ikväll.
I hope :)




Kommentarer
Postat av: Frida ..

haha ja helt cpit , inte för jag är bra på att kommentera själv men ;D jepp , den är precis vid tågrelsen i vara. bakom de rosa huset i kurvan :P

2008-05-24 @ 11:45:53
URL: http://piify.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0