Sorry

Jag har varken haft tid och ork för att skriva något den senaste tiden.

Nu är allt iaf färdigt för flytten.
Vi flyttar till en 4:a så länge.
Sen så köper vi något annat,  Men vill först hitta något som passar :)
Så, Lidköping here I come!

Yey, blir till att köpa gymkort direkt och sätta igång.
haha, tur att man åtminstone känner 2 personer.
Åh, jag kommer känna mig mobbad.
Kan ju inte våldgästa min bror och Bella varje dag :P

Hej jag heter Janika och jag vill ha kompisar .
Suck


Funderar starkt på att hoppa av,
Jag känner mig bara kränkt.
Man ska väl inte känna sig kränkt av en lärare?
mobbad. kalla det vad ni vill.
Jag trivs inte alls.
Jag trivs med klassen och så, men inte med lärare
Usch, jag vill inte ha det såhär.
Men hur gör man?
gå kvar sista året?
Eller läsa något helt annat ett år på komvux?
eller helt enkelt bara jobbar?
nej usch jag vet inte.
Får prata med mor min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0