* Tordag

Känns konstigt att det faktiskt är folk som läser bloggen.
Men ingen kommenterar,    som vanligt.
Aja, var tråkiga då


Nu är jag iaf inskriven, hemligt i vad än så länge.
Jag har ju inte bestämt mig till 100 % än.
Men troligvis blir det stoooora förändringar framöver.

Jani har varit här och druckit kaffe osv,
Men han försvann snabbt.
Så nu ska jag duscha, göra mig iordning och sedan åka till Mikael.
Får väl se när han är klar och så
VET NI VAD?
jag vill bada,
Helst nu direkt!
Jag har gått alldeles för många dagar över min gräns
Traditionen är att bada 1:a maj varje år.
Jag skiter i om det är snöstorm.
Men förra året och nu det här året har det inte blivit av riktigt
Jag är väl för gammal, och folk vågar inte vara med :)

På lördag blir det iaf Casa, antar jag.
Om jag inte får rycket och drar till Trollhättan.
får se vilka folk som ska dit.
någon rolig måste väl dit?
jooorå. det blir nog bra

Säg till om det är något annat roligare som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0