* / motor

Jag kom aldrig iväg till Power meeten :P  Jag sov ganska många extra timmar  .. 
Men Rebel var lite sen hon med så hon tog bilen hit istället för att åka till nossebro  yey :)
Så jag hoppade in i duschen när hon kom och så gjorde vi oss iordning och sådär.
Vi var rätt sega, men till slut traskade vi iväg hem till Jimmy där vi sjöng singstar och sådär.
Kalle och Elina var där också, hade aldrig träffat dom innan,
Elina spöade skiten ur oss i guitarr hero haha :D
Sen skulle dom till Kalle och vi till stan,
träffade på mathilda och Alexzandra på vägen så vi pratade med dom en stund sen kom Kiffen också :D
Kiffen är allt rolig han, vi bestämde iaf att vi skulle ses senare på kvällen.
Och så fortsatte vi och vi träffade på Kvist, stannade där en stund, sen när vi fortsatte gå så träffade vi på Emelie
Vi fastnade lite här och var och tjötade med folk :)  Det som är så kul med cruising :)
Fick öl av bror min också, vilket var mycket snällt eftersom att vi kom på att systemet var stängt en dag för sent :P 
så vi hade bara en kvarting att dela på.

Vi fortsatte vidare mot motorgårn, även om jag sa innan att jag vägrade att gå in på det stället !
Träffade på Jeanny, Thomas, Ludde och Jeannys lillebror där. Det blev så jävla kallt till slut så vi gick in ändå.
gårn var väl inte så mycket att hurra för massa gamlingar som raggade på oss och försökte ge oss pengar och hamburgare osv osv
Till slut tröttnade vi och köpte egna hamburgare och gick hem :)  en snäll man följde oss en bit
han berättade att han ägde/hade ägt min dröm bil !! en rosa !!!!!!!!!!!
jag som nästan skulle nöja mig med en svart sådan. Men tänk er en rosa bil !
åh :(

Skulle efterfesta med Erik men innan han hunnit hem så hade rebel somnat så vi fick skita i efterfesten.
Idag har vi baaaara segat, ätit pizza och kollat på värdelösa filmer :D
Kolla inte på pledge this med Paris hilton säger jag bara.
TOTALT VÄRDELÖS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0