* / nu kår vi till joppet

Vaknade för en liten stund sen, ska ta 12:21 bussen och åka och jobba :)
Jag har skavsår precis över hela fötterna, så vi får se hur det går ..
Men jag har ju mina fula foppatofflor så det kasnke funkar.
Slutar 21:00 så jag är la hemma vid halv 11 och då ska jag hem och mysa med KIM !    Myyyyys, jag saknar grabben

Förövrigt saknade jag Kristoffer i lördags väldigt mycket :/
Vet inte hur många gånger jag kollade telefonlistan och tänkte att Jaaa, Kristoffer vill jag ha här.
Vi träffades alltid just då :( varenda jävla år ..
jävla skit :(
Jag vill ha dig tillbaka, skit i cruisingarna i himlen och kom hit istället,
Så kan vi ta våra nattliga dopp i grushålan också .......


Och en till förövrigt så undrar jag vafan det är för fel på DIG ?
Jag känner inte dig längre, du är inte samma person.
" Näääe, jag kommer aldrig sluta prata med dig"  in my ass.
Orka vara sån toffel att man måste vara dryg mot alla andra.
Du kan dra åt helvete just nu, jag vet att du kommer springande och vill prata när det har tagit slut.
Pfft, då kan du fan gå till någon annan.
Tycker att jag har ställt upp tillräckligt mycket för dig för att inte behöva ta sånhär skit.
Hej då

Kommentarer
Postat av: Micks

Svar på kommentar:

Jodå, det vet jag allt att det innehåller. Jag var mycket mer strikt när det gäller såna saker innan, men sedan jag träffat min pojkvän, som inte är vegetarian, så känner jag att jag inte riktigt orkar med att hålla koll på alla saker! :)

2009-06-09 @ 17:46:50
URL: http://micksnordgaard.blogg.se/
Postat av: Micks

Svar på kommentar:

Haha ja det var också ett roligt sätt att bli vegetarian på! Jag är det för djurens skull men även för att det är nyttigare :) men om man, som jag, känner att det innebär problem att vara för strikt i sina matvanor så är det ju allt annat än nyttigt. Det viktigaste är att man inte känner dåligt samvete över vad man stoppar i sig. Sen är det ju givetvis synd om fisken också, men där får man ju väga vilket som är värst, tkr jag :)

2009-06-10 @ 07:28:12
URL: http://micksnordgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0