power meet

Jobbade igår också, Jag och chefen ( resten var på kurs )  på ungefär 24 brukare. Precis vid kaffestunden. 
Gaaah har nog aldrig varit så stressad i hela mitt liv :P
Var sjukt trött och somnade på bussen hem, vilket jag iof gör varje dag men inte så djupt :)
Orkade inte gå ifrån stationen så jag tog 1:an hem till mig, då har jag varit så klantig att jag har glömt nycklarna !
jag kom inte in, och min kära mor som har extra nyckel slutade en timme senare än mig på jobbet så jag fick vänta.
Gick upp till Erik en stund medans jag väntade, och där var Kim och Linus också :)
så kollade dom på något program och jag kunde såklart inte hålla mig vaken så jag somnade sittandes i soffan.
Jag och Kim gick hem och käkade pizza och sov.
Idag var det inte lika stressigt på jobbet, tack gode gud för det. Näe idag gick det otroligt bra faktiskt.

Har försökt planera hela morgondagen någolunda, det är inte kul om allt är fixat. jag är för impulsiv för det.
men mamma kör mig till nossebro imorgon på morgonen, så ska jag lyckas hitta en full oscar och kramas med honom och vänta på Rebel :D
Kanske går och väcker jeanny och thomas också. 
Jaja det kommer bli kul imorgon iaf ! Det blir vad man gör det till
Synd att Rebel kasnke måste vara nykter hela kvällen :(  Men det gör inte så mycket, hon är lika kul ändå :D
Jag är övertrött och vet inte ens vad jag skriver så jag lägger av .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0