* / BORÅÅÅÅÅS

Det får bli en snabbuppdatering.   Mitt internet hemma har ju kraschat så jag får passa på nu.

Det har inte hänt så mycket annat än att jag har varit på spökjakt med Malin, Linus och Erik, mycket spännande :)
Inatt var jag i Linköping där vi sprang runt mitt i natten och fotade lite granna.
Det är dom där impulsgrejerna som är roligast. Vi åkte väl vid halv 12 och var hemma 7-8 imorses.
Herreguuud vad trött jag har varit idag :P
Btw, Kim är ju inte vegetarian längre, han tog sin kött"oskuld" igår, big mac och C/o haha vilken jädra bra början.
Vi var lite rädda att han skulle fisa ner hela bilen men det gick ju bra :)
Äh jag orkar inte skriva mer.
Idag ska jag tillbringa min kväll helt ensam i min tråkiga lägenhet men imorgon gott folk. Imorgon åker jag till mitt kära BORÅÅÅÅÅS!
Min älskling är så söt och sa att han betalar min resa så att jag kan bli glad igen :)
Jag tjatar nog för ofta om att jag saknar människorna :P
Så imorgon ska jag umgås med Johan, lina och rabbit, får se om jag sover hos dom eller hos Rabbit :)
Myskväll eller utekväll, det kvittar faktiskt med dom fantastiska människorna :)
Ska försöka passa på att fika med Marcus också om han har tid med mig.

Hepp hej dåååååå

Kommentarer
Postat av: Frida

Njae, 9000 är lite väl saftigt! :P vill helst köpa en som är lite billigare.. Men jätte snällt av dig att du sa till .. :)

2009-11-27 @ 22:25:22
URL: http://sitruslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0