dasdasdasd

Vad heter du? Janika
I mellannamn? Anne
Vart bor du? Lidköping
Trivs du där? lagom mycket
Brukar du läsa horoskop? ibland
Har du körkort? njet
Äger du några Converseskor? jao
Favoritdjur? råtta eller orm kanske
Vad spenderar du dina pengar på? mat och kaffe
Senaste konserten? kultiration om man kan räkna med det?
Festar du mycket? näe typ aldrig
Sprit, cider, vin eller öl? vin är gott att smutta lite på
Brukar du bli för full? nej jag går hem och lägger mig
Kan du baka bullar? det kan jag
Har du varit med i scouterna? Hhahaha jaaa, men bara för att ragga på killar och åka på läger :)
Bläck eller blyerts? blyerts, ritar alltid i skrivböckerna
McDonald’s eller Burger King? Max?
Är du allergiskt mot något? Ja, massor. orkar inte räkna upp
Äger du ett busskort? njet
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd här nere, grön i gävle ( De smakar faktiskt annorlunda med kossorna i norr :P  )
Hur ser du ut idag? nu?  oj sleet
Har du haft sex idag? nej :(
Nästa mål i ditt liv? get a life bitch
Vad såg du senast på tv? ngn skit serie
Hur svarar du i mobilen? ”ah hallå?”
Vem ringde du senast? Kim :)
Vad sa den du ringde? Att han älskar mig, min finaste pojk :)
Antal timmar sömn inatt? vettefan
Vad innehåller din favoritnattmacka? smör och ost eller marko-korv ( mkt internt)

Har Du Någonsin…

Bråkat med ditt husdjur: hm?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: yes
Är du ensam nu: Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: julsånger av någon skum anledning. Eller någon annan riktigt dålig låt.
Vill du gifta dig: inte nödvändigt
Vill du ha barn: ja, någon gång

Favorit…

Rum i huset: bland alla skor
Typ av musik: allt möjligt
Månad: december och juni/juli
Sten: ametist

De senaste 48 timmarna, har du…

Gråtit: näpp
Köpt någonting: kaffe, mat ?
Varit sjuk: ja
Sjungit: JA
Sagt “Jag Älskar Dig”: ja ♥
Velat säga till några att du älskar dem: nepp
Träffat nån ny person: nej
Saknat någon: jaaa
Kramat någon: Kimsen

Senaste…

Låt du hörde: Hm, går ju massa låtar i bakgrunden som jag halvlyssnar på
Film du såg: vettefan
Drink du köpte: Vet inte, köper inte drinkar
Sak du stal: en vindruva kanske ?
Mat du åt: pizza
Gången du åt en korv: ehmn

Första…

Första bästa kompis: Jag vet inte, men de enda som jag typ minns från "barndommen" är väl Simon, Emil och Maria
Första inhandlade skiva: Nordman
Första förälskelse: sebastian?
Första begravning: Maija
Första piercing/tatuering: naveln, om man inte räknar med hål i öronen :P
Första fiende: Haha, jag var snäll :)

Senaste…

Senaste människa du slog: Vet inte, min bror på skoj?
Senaste stora bussresa: stora? som dom där 9 timmars resorna till Gävle?  Jag vill inte ens tänka på dem
Senaste dusch: igår
Senaste irritation: nyss på mushelvetet
Senaste glass: Päron, vanilj och jordgubb med en jävla massa strössel på !  för en halvtimma sedan
Senaste skjortan du haft på dig: en rosa-svart rutig idag faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0