Den nakna sanningnen

Om en stund ska jag iväg och fika med lilla bror Jimmy :)
Eller Matias eller vafan ni väljer att kalla honom haha.
Han heter Matias men för mig kommer han alltid att heta jimmy.
Jimmöh är min stavning.

men iaf, igår var vi och fikade. Jag, Kim och Pontus
Kim drog till jobbet och jag och Pontus hade lite ångest för att vi inte kom på vad vi skulle hitta på.
Så vi drog till jysk och inhandlade persienner, påslakan och sån skit.
Hem till hans mamma och hämtade hylla och snodde kärleksmums :D
Sen grejade vi iordning hemma hos hans pappa.
Jag blev så hungrig och grinig att vi åkte till netto och köpte avokado och sånna grejer som vi fixade iordning hemma hos mig.

sen åkte kameran fram, jag får lite dåligt samvete när jag inte använder kameran så ofta som jag egentligen vill.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0