Disturbed

Vaknade klockan nio idag.  Så duktig är jag :D
Har druckit kaffe och tagit morgoncigaretten och nu sitter jag och lyssnar på Disturbed.
Christoffer är så himla snäll att han ska bränna ut alla album :) Han kan allt vara en liten ängel ibland
Tids nog ska jag köpa de "riktiga" skivorna. Eller kankse LP ?  De kan nog vara snygga att ha på en tavelhylla :)
Jaja, det känns skönt att slippa lyssna på skit musik på rix fm osv osv haha
Jag hatar när alla låtar sätter sig i huvudet.

Ska iväg och fika med Kim och Pontus lite senare idag, sen kommer även Sofia och stannar över helgen :)
Mycket trevligt!
Ikväll ska vi mysa ner oss i soffan, gosa med Gunilla och kolla på film.
( Jag skrattar varje gång jag nämner Gunilla, vilket perfekt smeknamn jag kom på till henne. Förlåt Kim, jag vet att du hatar det ;) )

Jag vill skriva massor men det är lite tomt i huvudet. 
Ja just det, Pappsen kommer ner till jul :)   Sen åker jag med honom upp till fantastiska Gävle.
Kanske till stugan också?  Han har ju massa semesterdagar att ta ut :)  
Det hade varit helt fantastiskt att få en bild på storbjörnen som vandrar omkring där.
Dock är jag livrädd för honom ..

Ska nog by the way tvinga ut Sofia i natten och fota henne :) 
Jag har nog kommit på bästa stället. 

äh nu skriver jag bara massa skit igen. Vem är egentligen intresserad om att läsa om min tråkiga vardag.
Jag återkommer när jag har något spännande att berätta.
Jag kan ju allid drömma




Kommentarer
Postat av: Louise

Hehehe ibland får man ta till lite knep när inte caschen räcker till :)

2009-11-24 @ 11:27:37
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0