Fika, osv

Idag vaknade jag upp brevid den bästa människan i hela världens och en katt på magen :)
Jag förstår inte hur jag har kunnat bli så förälskad i Gunilla ( katten )
Kim älskar jag ju redan!
men hon är ju så söööt, hon blev lite svartsjuk när jag kliade på Kim och inte henne så hon låg på rygg och räckte ut tungan. Precis när Kim skulle ta kort så drog hon in den. Så det blev ingen bild :(
haha, vi skrattade så mycket att vi grät. Hon jävlas med oss hela tiden.
Sötnöten :)
Jag tar tillbaka det där med att jag hatar katter..

Vi gick fram till elake måns och käkade en baguette, sen till 3B och drack kaffe :)
Efter en stund kom Pontus och Reneé också, mycket trevlig även om Pontus och Kim bara pratade om målningar och sånt. Det förstår jag faktiskt inte mycket alls om.
Men men, sen ringde Sofia och sa att hon var i stan så jag sprang in på hemköp och inhandlade saker och mötte upp henne och Peter.
Åkte hem till mig och när Peter skulle hem så gick vi upp till Grannen Erik och lånade ett spel av honom.
Sen kom Nicklas och Martin och jag gjorde Pannacotta och så spelade vi Barn-Geni och med andra ord.
När pannacottan var klar kom jag på efter första skeden att jag inte ens tycker om det?!
smart Janika, smart.
Jag VET ju att jag inte tycker om det, men för att trotsa mig själv så åt jag ett glas iaf.
polkagris pannacotta är det enda som är gott.
Men nu har jag något att bjuda mamma på iaf så att hon blir glad :) 
Sen spelade vi lite supermario också, men jag kände mig så sjuk att jag bara satt och kollade på.
Jag tror att jag har feber. Men vafan det går över.

Lägger la upp lite bilder imorgon, för nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.

SANNA CAROLA OINAS ring mig!  Du får jätte jätte gärna komma hit. Jag saknar diiiiiig snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0