jöbb, jöbb jöbb

Det finns ju inga jobb! gaaah
damp damp damp.

Skit samma.   I förregår var jag och Kim hemma hos Marcus och Katja och kollade på film
Vi kollade på paranormal activity.  Jag som inte brukar vara så lättskrämd satt och svettades efter att filmen hade tagit slut.  Usch vad bra det var haha :D
Sen igår var vi och fikade med Johan och Johanna, efter det gick Kim till jobbet och jag mötte upp Pontus och senare tvingade jag även honom att se filmen :)  Den var lika läskig den gången också, hoppade till lite då och då
Men det är en film alla borde se, kanske inte om man verkligen kissar ner sig av skräck av sånna filmer ;P

Det blev inget Trollhättan i helgen så istället ska jag och Kim hem till Carro och ha spelkväll :D
Blir mycket trevligt att umgås lite med henne, för det var för länge sen sist :(

Kommentarer
Postat av: Malin

VART HITTADE NI DEN FILMEN!? !?

JAG HAR JU FAN LETAT SOM TUSAN! (överdrev en aning)

PUSS! <3

2009-11-12 @ 22:49:14
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0