lycklig

Har inte datorsladden med mig så det blir inga bilder just nu.

Har ju som sagt varit i Borås. Åkte hem till Lina och Johan i lördags och där var även Linas syster Sara om jag minns namnet rätt :) Sjuuukt fin lägehet har dom köpt iaf, och tjejerna hade julpyntat fint och hade julmusik på :)
Vilken stämning det blev när man klev innanför dörren :)
Vi kollade på tomten är far till alla barnen och skulle egentligen ha bakat men det var ingen som orkade.
Rabbit kom och vi började dricka lite öl, spelade labyrinten - som för övrigt är ett spel för 8-åringar men fan man fick tänka för att lyckas :) sen även jepordy eller hur det stavas. Där blev vi dumförklarade också.  Hur kan barnspel vara så svåra? haha
Efter spelandet skulle vi göra oss iordning för att åka till Johans syster men vi var helt slut allihopa :S
Så vi tog bussen ner till stan, köpte godis och chips och vinkade hej då till Rabbit.
Sen tillbaka till lägenheten och kollade på film.
Det slutade med att alla somnade i soffan.

Sen igår (söndagen) åkte jag ner till stationen för att möta upp Rebel och där träffade jag även på Sara en gammal klasskompis ifrån Vara, mycket trevligt :)
Och sen kom Rebel och hennes pojkvän och hämtade upp mig.
Stannade inte länge hos Rebel för jag var hungrig så då fick det bli subway
Och efter det Björbostugan men vi var inte så sugna på att gå igenom mörka skogen för att hitta utsiktsplatsen så vi åkte upp till Liljeberget istället där vi inte ens visste att det fanns en utsiktsplats där.
Fanns en bänk längst upp så där satt vi en stund och tittade ut över heeeeeela borås :)
Jag gillar att elfsborgs arenan syntes mest i hela borås.
undra om den syns från månen när den är upplyst?  haha
Man skulle nog ta och lyssna på en match på radion och sen titta på matchen ifrån liljeberget :)
Eller åka dit mitt i vintern och ta med en filt och varm choklad !

Ja,  klockan 20.00 åkte jag hem igen :(
Tyvärr så vantrivs jag något så fruktansvärt i Licccccshöping
Jag är lycklig i borås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0