Photosession

En dag kom Pontus hem ledsen efter skolan för att dom andra barnen hade varit elaka emot honom, de tittade skamlöst på hans taniga kropp och viskade hänsynslöst bisarra ord som förpestade både hans kropp och sinne.
Han bad helt enkelt till gud om att han skulle bli stor och stark, så att han kunde spöa ungjävlarna.

" kära o du så store mäktige Gud, se på mig som liten och tanig är,
låt mig få de stora muskler som de andra barnen bär.
Så jag en gång för alla reser mig ur askan som i sådan symbios som din son,
så att en gång för alla få slut på detta eviga hån "



Speciellt tillägnad dig Lina Hemlin ;)


Kommentarer
Postat av: Carolaina

Hahahaha , ni är sjuka ;) Men tackar , jag kommer kunna sova gott i natt ;)

2009-11-12 @ 17:32:33
URL: http://carolaina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0