* / spelkväll

Jag är trött idag :/   
Mådde skit igår kväll, illamående och annat skit, men jag lyckades sova bort det :)
Idag är jag bara trött!  

Idag ska ju jag och Kim hem till Carro och spela spel :) 
Mycket skoj, funderar på att ta med ett spel hemifrån också.
Jag ska ringa ett samtal hem till min käre far också och kolla upp lite med julen osv.
Mamma ska ju ändå jobba på julen så då åker jag hem till pappa istället.
Ska han också jobba ja då fan våldgästar jag Lina och Simon.
Vilka kan vara bäst att spendera julafton med om inte dom?  
Jag kan ju fira jul med Kim och hans familj, men det känns som att julen ska man fira med sin egna familj.
Lina och Simon räknas in i min familj serru.  

Men jag älskar Kims familj som om det var min egen, finare människor får man leta efter!

hepp, nu babblar jag bara på om saker som inte ens är aktuellt.
Aktuellt nu är att jag borde kliva ur mjukisbyxorna och traska iväg och möta min underbare pojkvän!

häj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh vad söt du är! :D Vad rörd man blir! :D Vet du, du räknas in i våran familj! Känns som om du alltid har tillhört oss liksom :) Måste bara berömma Kim, som har hittat den bästa tjejen någonsin! Bra jobbat!

2009-11-15 @ 11:29:47
Postat av: Anonym

/Sandra glömde skriva det ^^

2009-11-15 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0