24 torsdag

Eller ja nu är det strax den 25:e
Men idag har jag varit duktig iaf :)
Först gick jag upp klockan 8 och gjorde mig iordning.
Sen kom mamma och hämtade mig och vi drack kaffe och sådära
Tvingade min bror att följa med mig till arbetsförmedlingen och det gjorde han,
så nu har han också skrivit in sig.
Jag hade verkligen stora fördomar innan jag gick dit.
Min handläggare var hur rolig som helst och förklarade allt och så
Så jag är nöjd, kände mig lite duktig iaf.
Måste komma igång med jobbsökandet bara :)
Efter arbetsgrejen så gick vi till nicklas förra jobb och fikade.
Räkmacka och kaffe :D  Mycket bra mycket bra
Kollade in nya netto, hade velat köpa ett par legging som jag såg i reklambladet
men hepp, inte ett endaste fanns det.
Så jag gick och fikade med Kim istället, Johan skulle också ha kommit men han mötte vi upp
och så följde dom mig hem istället.
Och idag har jag varit ännu mer duktig har pysslat och grejat,
satte nitar på en kjol och på en t-shirt, men bara kjolen blev hyffsat bra.
Jag gillar nitar :) har ju satt några på mina stövlar också men jag funderar på att sätta dit några fler.
Det ser så tomt. vi får se vad som händer helt enkelt.
Imorgon ska jag till skatteverket tänkte jag och kanske hem till mor och sno lite kaffe.

slänger in några bilder på kjolen osv.



Nu gick det helt plötsligt fort att ladda upp bilder, dags att ta upp bloggen på riktigt nu då :) 
Ähh jag lägger upp några till då






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0